Bent u ontevreden over de dienstverlening van Woonbedrijf en bent u er samen niet uitgekomen?
Dan kunt u een klacht indienen bij de Klachtencommissie.

KLACHT INDIENEN

Woonbedrijf doet haar best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Maar het is mogelijk dat u ergens niet tevreden over bent. Heeft u een klacht? Neem dan eerst contact op met Woonbedrijf via het klachtenformulier.

Bent u niet tevreden over de geboden oplossing van Woonbedrijf, dan kunt u contact opnemen met de Klachtencommissie. Wij kunnen uw klacht alleen in behandeling nemen als u eerst uw klacht heeft ingediend bij Woonbedrijf. U toont dit aan door een kopie van het antwoord van Woonbedrijf bij uw klacht aan de Klachtencommissie te voegen.

Uw klacht kan op verschillende manieren worden ingediend. Voorwaarde is wel dat u het schriftelijk doet. Dit kan met behulp van het digitale klachtenformulier, dat u op deze website vindt. U mag natuurlijk ook het klachtenformulier uitprinten en naar ons opsturen. Een e-mail is vanzelfsprekend ook toegestaan. U kunt mailen naar: info@kcwb.nl.

Voor een goede klachtbehandeling is het belangrijk dat de Klachtencommissie beschikt over alle relevante documenten, zoals het antwoord op uw klacht aan Woonbedrijf. U kunt een kopie van deze stukken als bijlagen meesturen met uw klacht.

Binnen twee weken na ontvangst van uw klacht stuurt de Klachtencommissie u een ontvangstbevestiging. Hierin staat ook aangegeven wat het vervolg is.

   
 


Meldformulier
als PDF


Meldformulier
als DOC


Online
meldformulier